فرماندار اصفهان: از ظرفیت های خوب موجود در شهر بهارستان می توانیم برای مشارکت همگانی در انتخابات بهره بگیریم

فرماندار اصفهان تصریح کرد: فضاها و جانمایی هایی در مجموعه های مختلف شهری بهارستان برای تبلیغات داوطلبان خاص مجلس شورای اسلامی و داوطلبان خاص خبرگان رهبری توسط شهرداری پیش بینی شود تا داوطلبان اقلام تبلیغاتی خود را صرفا در این جانماها نصب کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه بررسی برخی از مسائل و مشکلات شهر بهارستان و انجام فرآیند انتخابات در این شهر، با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در عرصه های مختلف در بهارستان، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات را می توانیم با همکاری و همدلی مجموعه های مختلف و همراهی خوب مردم مرتفع سازیم.

فرماندار اصفهان افزود: از ظرفیت های خوب موجود در شهر بهارستان در عرصه های مختلف می توانیم برای مشارکت همگانی در انتخابات بهره بگیریم.

احمدی به فرآیند انتخابات در بهارستان نیز اشاره کرد و گفت: رویدادها، جلسات و نشست هایی در انجام فرآیند انتخابات، تعریف گردد و برای روز برگزاری انتخابات به عنوان جشن همگانی، برنامه ریزی هایی در قالب پویش ها، مسابقات و بهره گیری از جشن های دهه مبارک فجر و اعیاد مبارک شعبانیه با سیاست محله محوری انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه ما نیازمند انجام تبلیغات عمومی برای داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستیم که شهرداری بهارستان بایستی در این راستا برنامه ریزی و اقدام نماید، تصریح کرد: فضاها و جانمایی هایی در مجموعه های مختلف شهری بهارستان برای تبلیغات داوطلبان خاص مجلس شورای اسلامی و داوطلبان خاص خبرگان رهبری توسط شهرداری پیش بینی شود تا داوطلبان اقلام تبلیغاتی خود را صرفا در این جانماها نصب کنند.

فرماندار اصفهان به ۴ رکن اجرایی در فرآیند انتخابات اشاره کرد و افزود: مجریان انتخابات، نماینده فرماندار برای فرآیندهای انتخابات، هیأت نظارت و بازرسی، ازجمله ارکان اجرایی در فرآیند انتخابات هستند که بایستی در کنار هم و با هماهنگی یکدیگر اقداماتی را انجام دهند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =