فرماندار اصفهان : مراسم کلنگ زنی و احداث مدارس خیرساز و مراسم افتتاح آنها باشکوه و با حضور صدا و سیما و اصحاب رسانه برگزار گردد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: پیگیری های لازم پیرامون ایجاد تحولی در شهرستان برای تقدیر از خیرین بالاخص خیرین مدرسه ساز صورت پذیرد.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در ناحیه ۳ آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: ما بایستی تلاش کنیم برای تربیت نسل مؤمن و انقلابی با آموزش و پرورش همکاری و همراهی لازم را داشته باشیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه همه نسبت به موضوع اوقاف و وقف حساسیت خاصی دارند، افزود: رعایت شرایط وقف و توجه به موقوفه و نظر واقف، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در سال های اخیر، در حفظ موقوفه ها تحولی ایجاد شده که بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمدی تأکید کرد: موقوفه های نواحیه ۶گانه آموزش و پرورش اصفهان احصاء و جمع بندی شود، تبادل اطلاعاتی در این راستا با اداره اوقاف و امور خیریه انجام و کارگروهی با حضور آموزش و پرورش تشکیل، مطالبات مربوطه پرداخت و پیشنهادات لازم ارائه گردد.

وی با تأکید بر اهمیت تجلیل از خیرین شهرستان، اضافه کرد: پیگیری های لازم پیرامون ایجاد تحولی در شهرستان برای تقدیر از خیرین بالاخص خیرین مدرسه ساز صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه فرآیند ساخت مدرسه توسط خیرین و تحویل آن به آموزش و پرورش روشن و اطلاع رسانی لازم در این خصوص با حضور اصحاب رسانه انجام گردد، تصریح کرد: هرچه که مراسم کلنگ زنی و احداث مدارس خیرساز و مراسم افتتاح آنها را وزین، باشکوه و با حضور صدا و سیما و اصحاب رسانه برگزار کنیم قطعا خیر عظیمی در آن نهفته است.

وی همکاری نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اصفهان با کانون زبان را شایسته تقدیر دانست و گفت: کانون زبان متعلق به بخش خصوصی نیست و نگاه ما باید اینگونه باشد که این کانون می تواند در فرآیند آموزش و تربیت که جزء وظایف و مأموریت های آموزش و پرورش است، قرار بگیرد و کمک کند.

فرماندار اصفهان بر لزوم توافق و تعامل آموزش و پرورش با کانون زبان نیز تأکید کرد و افزود: ظرفیت های آموزش و پرورش می تواند باعث کاهش بخشی از هزینه ها و یا افزایش بخشی از درآمدهای مدرسه شده و همچنین می تواند باعث کاهش هزینه های کانون و افزایش کیفیت آموزش و افزایش تعداد زبان آموزان شود که لازم است برنامه ریزی های لازم در این راستا صورت پذیرد.

احمدی  به اهمیت برگزاری مراسم اعتکاف در ایام البیض ماه مبارک رجب نیز اشاره و عنوان کرد: اقدامات مقتضی پیرامون برگزاری مطلوب مراسم اعتکاف با تعداد مناسب و بالای معتکفین انجام گردد و بحمد الله تاکنون استقبال خوبی نیز در این خصوص انجام شده است.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهارده =