پیام تسلیت فرماندار اصفهان در پی شهادت مظلومانه سردار سرافراز سید رضی موسوی

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، شهادت مظلومانه سردار سرافراز سید رضی موسوی را به امت شریف ایران اسلامی بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خبر شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه موجب تألم و تاثر عمیق گردید.

سردار رشید سید رضی موسوی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، که با مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم

ایران پرداخت. رزمنده ای که لحظه ای برای دفاع از مظلومان و نبرد با تکفیری‌ها و ایادی تحجر از پا ننشست و پرچمدار سپاه ولایتمدار ایران در جنگ با داعش و القاعده

و سایر ایادی دستنشانده صهیونیسم و آمریکای جنایتکار بود، پس از سال‌ها نبرد و حضور در خط مقدم مبارزه با تروریست‌های منطقه، در جریان حمله رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

اینجانب شهادت جانسوز این سردار بزرگ و رزمنده شجاع را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی )، امت شریف ایران اسلامی بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان

تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای این شهید والامقام علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و برای بیت معزز و بازماندگان

ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =