آیین بزرگداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حضور استاندار محترم، فرماندار اصفهان، مسئولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد

شرکت کنندگان در این آیین، علاوه بر تجدید میثاق دوباره با شهدای عالیقدر و امام شهدا (ره) بر ادامه راه نورانی و آرمان های بلند ایشان تأکید کردند.

گ

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (پنجشنبه)، آیین بزرگداشت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر تحت عنوان جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن و یادواره ۲۱۷ شهید انقلاب، با حضور استاندار محترم جناب آقای دکتر مرتضوی، فرماندار اصفهان، مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی استان و شهرستان و اقشار مختلف مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین، علاوه بر تجدید میثاق دوباره با شهدای عالیقدر و امام شهدا (ره) بر ادامه راه نورانی و آرمان های بلند ایشان تأکید کردند.

گفتنی است در این آیین، از خانم ها صدیقه نیک نداف مادر شهید محمدرضا عشقی، مهری معصومزاده جوزدانی همسر شهید علی فرهادی اصفهانی و فاطمه کاردانپور همسر شهید مصطفی جوادی، به نمایندگی از خانواده های معظم ۲۱۷ شهید والامقام انقلاب تجلیل شد.

شایان ذکر است، همزمان با سراسر کشور و در زمان ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب توسط استاندار محترم جناب آقای دکتر مرتضوی در گلستان شهدا نواخته شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نه =