در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه دهخدا نواخته شد

فرماندار اصفهان با حضور در هنرستان دخترانه دهخدا، از نمایشگاه کارآفرینی رشته های هنری هنرجویان این هنرستان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در آیینی با حضور  فرماندار اصفهان، زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه دهخدا واقع در ناحیه ۱ آموزش و پرورش اصفهان نواخته شد.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این آیین، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ۱۲ بهمن ماه آغاز دهه مبارک فجر مصادف است با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که برای عزت و سرافرازی این کشور قیام و در مقابل طاغوت ایستادگی کردند و نسل جوان ایشان را همراهی کردند و اهداف و آرمان های امام راحل (ره) را محقق نمودند.

فرماندار اصفهان با اشاره به وابستگی های کشور قبل از پیروزی انقلاب و پیشرفت های کشور به دست جوانان پس از انقلاب، افزود: مردم قدرشناس شهدای والامقام و امام راحل (ره) هستند و ادامه دهنده راه آنها خواهند بود.

احمدی به منحصر بفرد بودن انتخابات در کشور ما اشاره کرد و گفت: هیچ کشوری به اندازه کشور ما دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات تلاش نمی کنند چون انتخاباتی که با حضور پرشور مردم برگزار شود و مجلسی که با رأی بالا انتخاب گردد باعث پیشرفت کشور می شود و دشمنان با این مهم مخالفند.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از برنامه هایی که در آموزش و پرورش پیگیری می شود اردوهای راهیان پیشرفت است، افزود: علیرغم تحریم بودن و دشمنی های متعدد، بحمد الله وابستگی های ما روز به روز در حال کاهش است و به برکت مجاهدت شهدا و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همراهی خوب مردم، پیشرفت و  عزت کشور ما روز به روز بیشتر می شود که ان شاء الله بتوانیم ادامه دهنده این مسیر نورانی و پاسدار خون شهدای عالیقدر باشیم.

گفتنی است، فرماندار اصفهان با حضور در هنرستان دخترانه دهخدا، از نمایشگاه کارآفرینی رشته های هنری هنرجویان این هنرستان بازدید کرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =