فرماندار اصفهان تأکید کرد: گفتمان ما در انجام فرآیند انتخابات باید گفتمانی دینی و انقلابی باشد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: نمایندگان فرماندار در شعب موظفند ظرفیت های محله ای که شعبه در آنجا مستقر شده را بررسی، شناسایی و برای افزایش مشارکت همگانی تلاش کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با رابطین نمایندگان فرماندار، مسئولین ستادهای مناطق ۲۱گانه اصفهان و هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان، با اشاره به راهبردهای متعدد دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: القای بی اثر بودن انتخابات در بهبود وضعیت کشور، القای یأس و به بن بست رسیدن ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی با کتمان پیشرفت ها و بزرگنمایی مشکلات، تلاش برای تحت فشار قرار دادن نظام با مشارکت پایین مردم، برنامه ریزی برای ایجاد نا امنی و آشوب و تحریم انتخابات برای اختلال در تصمیم گیری مدیریت انقلابی، ازجمله راهبردهای دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه مسئولین ستادهای مناطق و نمایندگان فرماندار بایستی با شبکه سازی و روش های ابتکاری، موضوع مشارکت همگانی در انتخابات را آسیب شناسی، بررسی و پیگیری نمایند، افزود: نمایندگان فرماندار در شعب موظفند ظرفیت های محله ای که شعبه در آنجا مستقر شده را بررسی، شناسایی و برای افزایش مشارکت همگانی تلاش کنند.

احمدی تأکید کرد: گفتمان ما در انجام فرآیند انتخابات بایستی گفتمان دینی و انقلابی باشد.

وی افزود: آموزش منظم و پیاپی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب و چینش افراد با انگیزه و آموزش پذیر، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =