نشست مشترک ستاد انتخابات استان و کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان به میزبانی فرمانداری اصفهان برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: هدف ما از برگزاری این نشست، بررسی و تقویت اقدامات ستاد انتخابات شهرستان اصفهان و تعمیم تجربیات این ستاد به دیگر شهرستان هاست.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان، اقدامات انجام شده در شهرستان اصفهان برای برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو را شایسته تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان اصفهان به عنوان مرکز استان و یکی از بزرگترین شهرستان های استان است که حدود ۴۰ درصد انتخابات استان در آن برگزار می شود و به دلیل اجرای حجب بالای انتخابات و جایگاه ملی و بین المللی اصفهان، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

جان نثاری افزود: هدف ما از برگزاری این نشست، بررسی و تقویت اقدامات ستاد انتخابات شهرستان اصفهان و تعمیم تجربیات این ستاد به دیگر شهرستان هاست.

وی عنوان کرد: در فرآیند انتخابات، به نیروهای جوان، انقلابی، کارآمد و پرانرژی رسیده اید که بایستی آنها را به عنوان یک ظرفیت و سرمایه ملی احصاء کرده و در اختیار دستگاه هایی که نیاز به نیروهای انقلابی، متدین، متعهد و کارآمد دارند، قرار دهید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: نشستی با داوطلبانی که عدم احراز یا عدم تأیید صلاحیت شده اند برگزار و از حضور آنها در فرآیند انتخابات تقدیر گردد.

سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این نشست، عنوان کرد: فرآیند تهیه برنامه ۲۰ دقیقه ای نامزدهای انتخابات توسط صدا و سیمای مرکز اصفهان آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان تصریح کرد: ان شاء الله شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت همگانی در سطح استان باشیم.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این نشست،  اظهار داشت: در شهرستان اصفهان، تلاش کرده ایم نقاط قوت و ضعف دوره های قبلی انتخابات احصاء و در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضع اقدام نماییم.

فرماندار اصفهان افزود: قطعا نقطه نظرات اعضای ستاد انتخابات استان می تواند راه گشا و باعث تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف باشد.

احمدی با ـدکید بر ضرورت آموزش و توجیه مسئولین کمیته های ۵گانه در مناطق ۲۱گانه اصفهان، تصریح کرد: کمیته های ستاد انتخابات استان نسبت به برگزاری نشست هایی با مسئولین مناطق ۲۱گانه اصفهان و کمیته های تشکیل شده در مناطق اقدام و راهکارهایی را به آنها ارائه نمایند.

وی افزود: از مسئولین مناطق خواسته شده است که هر منطقه ابتکارات و خلاقیت هایی را برای برگزاری مطلوب انتخابات و با مشارکت همگانی ارائه نماید که بحمد الله برنامه ریزی هایی در این راستا انجام شده است.

گفتنی است، در این نشست، رؤسای کمیته های کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان گزارشی را از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =