پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام ا… دهه مبارک فجر، طلوع آفتاب انقلاب اسلامی ایران و ثمره ایستادگی و پایمردی کسانی است که با خون خود در رویارویی حق با باطل، تا پای جان پیش رفتند و جانانه در راه رسیدن به شعار اصیل انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و در این راه همواره پیرو رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بودند.

بی شک، انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین رخ دادهای عصر حاضر، منجر به سقوط رژیم ستمگر طاغوت در سرزمین ایران گردید و تمامی معادلات ظالمانه استکبار جهانی را بر هم زد.

اینجانب فرارسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و سرافرازی ملت بزرگ ایران را از درگاه پروردگار سبحان خواستارم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شانزده =