فرماندار اصفهان تأکید کرد: توسعه شهرها باید به صورت متوازن انجام شود

فرماندار اصفهان عنوان کرد: برنامه ریزی ها و مشوق هایی برای بافت های فرسوده در شهرها ارائه گردد؛ چراکه این امر باعث درآمد شهری و تولید مسکن می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با شهردار و مدیرعامل شرکت عمران بهارستان، مدیریت شهر بهارستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: توسعه شهرها بالاخص بهارستان باید به طور متوازن انجام و استانداردهای لازم رعایت شود.

فرماندار اصفهان افزود: استقرار بخشداری در بهارستان، امری ضروریست و در این خصوص بستر سازی و پیگیری های لازم در حال انجام است.

احمدی در خصوص متروی بهارستان نیز عنوان کرد: متروی بهارستان به عنوان پروژه ای عظیم و ارزشمند است و انشاء ا… پیگیری های لازم در راستای تکمیل آن انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بهارستان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار اصفهان افزود: ثمره وحدت و همدلی بین مسئولان، خیر و برکاتی است که انشاء ا… مردم از آن برخوردار خواهند شد.

احمدی با بیان اینکه ساخت و تولید مسکن الزاما توسعه شهرها نیست، تصریح کرد: گفتنی است، در حاشیه این نشست، با حضور فرماندار اصفهان، از روند پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن، مدرسه در حال ساخت ۱۲ کلاسه شهید لندی، پروژه در حال ساخت پایگاه اورژانس و متروی بهارستان، پایگاه بسیج فروغ ولایت واحد خواهران و کلنگ زنی ساختمان جدید آتشنشانی در فاز ۳ بهارستان، بازدید شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =