فرماندار اصفهان از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز احیای روحیه ظلم ستیزی و نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات صهیونیسم جهانی است. این روز یادگار، ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نشانگر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزاد سازی قدس شریف از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس»، از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی ماندگار برای توجه به سرنوشت قدس شریف مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس شریف و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد.

بدینوسیله ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان، دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و با آرمانهای امام عظیم الشأن انقلاب (ره) بیعتی دوباره داشته باشند.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =