پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته عفاف و حجاب را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته حجاب و عفاف را به همه بانوان متدین و مؤمنه شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجاب و عفاف به عنوان دو مقوله با ارزش در جامعه بشری بویژه جوامع اسلامی مطرح می باشد و بطور کل حجاب و عفاف سپری است برای حفظ حریم امنیت و آرامش و اخلاق در بین انسان ها که این موضوع ارتقاء سطح فرهنگ در جامعه را نیز موجب می شود .

نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یک باور دینی، مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است. بدیهی است برای اجرایی شدن برنامه های هر یک از حوزه‌ها، نیازمند حرکت جمعی خواهد بود. اگر این هم‌سویی و هم‌پوشی در سطح فراگیر صورت نگیرد، نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد. لذا برای نهادینه سازی، گسترش و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب، باید از همه توانایی ها، اختیارات و امکانات موجود در دستگاه ها و نهادها بهره جست.

اینجانب، فرارسیدن هفته ترویج حجاب و عفاف را به همه بانوان متدین و مؤمنه شهرستان اصفهان، تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش در جهت ارتقاء کیفی آن در جامعه که سلامت رفتار و کردار جوانان این مرز و بوم را تضمین می نماید، از درگاه ایزد منان، مسألت دارم.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مهلت تبلیغات انتخابات ساعت ۸صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات به پایان خواهد رسید.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

وزیر کشور عنوان کرد: کسی نباید امنیت روانی مردم را با اخبار دروغین و شایعات مخدوش کند، امروز زمینه بسیار خوبی برای رقابت وجود دارد و ۱۵ هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند که بی سابقه است.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =